niedziela, 6 kwietnia 2014

Przepraszam

Moi drodzy kochani czarodzieje... Muszę Was pożegnać...
Nie mam pomysłu, ani chęci na kontynuacje tego bloga.
Zbyt długa przerwa spowodowała, że pewnie nikt już tu nie zagląda, a pisanie samej dla siebie nie jest zbyt fajną zabawą.
Pozdrawiam kochaną Lupinkę, która była ze mną od początku.
Jeśli ktoś jednak jeszcze tu zagląda to zapraszam serdecznie na mojego świeżo założonego bloga o tematyce Dramione. Załączyłam już bohaterów i już niedługo pojawi się prolog. Bardzo gorąco zapraszam do komentowania ;))
Jeszcze raz Was przepraszam ;/ Jeśli ktoś chciałby jednak kontynuacje tego bloga, to proszę o kontakt tu w komentarzach, lub na noxie.lestrange@gmail.com  Jeśli będzie dużo chętnych to przemyśle reaktywacje tego bloga, ale nic nie obiecuję.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuje za czytanie moich wypocin i jeszcze raz zapraszam na moje nowe, bardziej przemyślane opowiadanie ;)
 KOCHAM WAS <3 WASZA NOXIE ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że się podobało ;) Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. ;D